stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Ulhówek
wykształcenie wyższe,
preferowany kierunek studiów Ekonomia lub Prawo lub Administracja lub Finanse i Rachunkowość
posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie
umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną
dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa
skarbowe,
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach
samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, Ordynacji podatkowej,
ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku od środków
transportowych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do
tych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego,
umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,
dyspozycyjność,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. wymiaru podatków i opłat.
znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Libre Office, poczta elektroniczna),
odporność na stres,
umiejętność pracy w zespole,
sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
wysoka kultura osobista.
1. Prowadzenie spraw w zakresie podatku rolnego ,podatku leśnego i podatku od nieruchomości oraz
podatku od środków transportowych w tym:
-dokonywanie wymiaru podatków osobom fizycznym,
-ewidencja księgowa podatków i podatników będących osobami prawnymi i osobami fizycznymi,
-kontrola w zakresie prawidłowości i powszechności opodatkowania,
-przeprowadzanie rozliczenia rachunkowo-kasowego inkasentów,
-przygotowywanie zaświadczeń o stanie majątkowym ,wysokości zaległości podatkowych oraz o nie
zaleganiu w podatkach.
2. Prowadzenie spraw związanych z egzekucją administracyjną i sądową podatków.
3. Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie podatków łącznego zobowiązania pieniężnego.
4. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną de minimis dla przedsiębiorców i rolników;
sporządzanie sprawozdań o udzielonej pomocy de minimis przedsiębiorcom i rolnikom; wydawanie
zaświadczeń o pomocy de minimis;
5. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
rolnikom.
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy, za zgodność z
oryginałem poświadczona przez kandydata
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, za zgodność z oryginałem poświadczona przez
kandydata
5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6. pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej
zdolności do czynności prawnych,
7. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
8 . oświadczenie kandydata ,ze w przypadku wyboru na stanowisko spełni warunki określone w art.4 ustawy
z 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej prze osoby pełniące funkcje
publiczne
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.),
10. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
1) praca na pełny etat,
2) praca w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru
na wolne stanowisko urzędnicze),
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w
sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786 z późn. zm.) oraz
Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Ulhówek,
4) wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. styczniu 2016 r.) wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ulhówek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla
pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym
kandydata
do Urzędu Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, pokój Nr 12 (Sekretariat)
z dopiskiem „ Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat
w terminie do 20 lutego 2017 r. do godz. 15.00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Alina Pukaluk- Skarbnika Gminy, tel. 84 66 16004, wew. 30 (informacje
merytoryczne) i Alina Konefał -Pilip -Sekretarz Gminy tel. 84 6616004 wew. 28 (informacje formalne
związane z dokumentacją konkursową).
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z
ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014, r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz z
ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.).
Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o
terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek
www.ugulhowek,bip.lubelskie.p oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Urzędu www .ulhowek.pl
Dodano do BIP dnia 07-02-2017 18:13:15