Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

do spraw obsługi rady gminy w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ulhówek

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1 22-678 Ulhówek
Data ogłoszenia
2019-01-16
Termin składania dokumentów
2019-02-01
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)posiadanie obywatelstwa polskiego ,

2)niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

3)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4)cieszenie się nieposzlakowaną opinią,  

5)znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej ,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6)umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,

7)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowiskudo sprawobsługi rady gminy w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ulhówek

Dodatkowe wymagania :

znajomość obsługi komputera ,

odporność na stres,

umiejętność pracy w zespole,

sumienność,rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,

wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków

Główne zadania wykonywane na stanowisku:

1.Z zakresu obsługi Rady Gminy:

1.Prowadzenie biura Rady, w tym zapewnienie obsługi administracyjnej, załatwianie wszelkich spraw kancelaryjno-technicznych związanych z obsługą Rady oraz jednostek pomocniczych Gminy.

2.Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta.

3.Protokołowanie obrad sesji Rady Gminy.

4.Protokołowanie obrad komisji Rady Gminy.

5.Prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy.

6.Prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji.

7.Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, przekazywanie wniosków zapytań i interpelacji wójtowi, odpowiednim stanowiskom pracy Urzędu i kierownikom jednostek organizacyjnych,

8.Opracowywanie oraz przechowywanie materiałów z obrad, uchwał, wniosków, opinii oraz przekazywanie organom nadzoru (w tym RIO i wojewodzie), pracownikom urzędu gminy lub innym jednostkom.

9.Konwersja uchwał rady gminy, które podlegają publikacji do odpowiedniej formy elektronicznej.

10.Nadzorowanie ogłaszania uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty oraz przekazywanie ich do publikacji w dzienniku urzędowym .

11.Przekazywanie uchwał Rady do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych gminy i innych zainteresowanych podmiotów.

12.Czuwanie na terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych.

13.Przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady Gminy oraz jej komisji.

14.Wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady oraz
przechowywanie nośników zapisu elektronicznego z sesji Rady.

15.Przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu Urzędu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych.

16.Współdziałanie w opracowywaniu uchwał Rady Gminy oraz opracowywaniu i
przedstawianiu projektów postanowień, wniosków.

17.Współdziałanie z przewodniczącymi Komisji w szczególności w zakresie zapewnienia udziału Komisji w przygotowywaniu projektów ważniejszych uchwał, aktów zawierających przepisy prawa miejscowego oraz w zakresie koordynacji planów kontroli komisji i uczestniczenia w czynnościach kontrolnych.

18.Planowanie i rozliczanie wydatków związanych z obsługą Rady, w tym przygotowywanie informacji do wypłat diet za posiedzenia.

19.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady Gminy,

20.Współpraca z sołectwami.

21.Organizowanie szkoleń dla radnych i sołtysów.

22.Czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych.

23.Współpraca z sekretarzem gminy podczas wyborów na sołtysów oraz rad sołeckich.

24.Gromadzenie dokumentacji dotyczącej działalności organów wykonawczych i
stanowiących jednostek pomocniczych.

 

2. Z zakresu ustawy kodeks wyborczy:

1.Współdziałanie z sekretarzem gminy w zakresie organizacji akcji wyborczych oraz obsługa kancelaryjna i biurowa organów wyborczych.

 

3 . Z zakresu ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych:

1.Prowadzenie spraw organizacyjnych w zakresie wybory przez Radę Gminy ławników sądowych.

 

4. Z zakresu ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach:

1.Przejmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy dokumentacji spraw zakończonych,

2.Przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,

3.Porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,

4.Udostępnianie przechowywanej dokumentacji,

5.Wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,

6.Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej za zgodą dyrektora Archiwum Państwowego

7.Przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego Archiwum Państwowego,

8.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym

9.Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwegopostępowania z dokumentacją.

5.Z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii:

1.Opracowanie wspólnie z GKRPA projekt Gminnego Programu Przeciwdziałania
Narkomanii oraz przygotowywanie raportu z wykonania programu dla rady gminy.

2.Sporządzanie informacji z realizacji działań, wynikających z Gminnego Programu, i przesyłanie jej do Krajowego Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii.

 

6.Z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:

1.Opracowywanie wraz z GKRPA projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

2.Pełnienie funkcji sekretarza GKRPA.

3.Inicjowanie powołania oraz zmian składu GKRPA prze Wójta.

4.Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawie liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych zawierających powyżej 4.5% alkoholu (z wyjątkiem piwa).

5.Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawie zasady usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.

6.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów
alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży w tym zasięganie opinii GKRPA o lokalizacji punktu sprzedaży zgodnie z uchwałami, o których mowa w pkt 5 i 6.

7.Prowadzenie spraw związanych z cofaniem powyższego zezwolenia w przypadkach przewidzianych prawem.

8.Prowadzenie spraw w zakresie wydawania jednorazowych zezwoleń na sprzedaż alkoholu na okres do 2 dni przedsiębiorcom posiadającym stałe zezwolenia oraz jednostkom OSP.

9.Prowadzenie spraw w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż alkoholu na okres do 2 lat przedsiębiorcom których działalność polega na organizacji przyjęć.

10.Prowadzenie spraw w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż zinwentaryzowanych zapasów alkoholu przez przedsiębiorcę, którego zezwolenie wygasło.

11.Kontrola naliczania oraz wnoszenia opłat przez przedsiębiorców za korzystanie z zezwolenia.

12.Kontrola składania oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim.

13.Prowadzenie samodzielnie lub wraz z członkami GKRPA kontroli podmiotów w zakresie przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia.

14.Prowadzenie wspólnie z GKRPA spraw związanych z kierowaniem osób nadużywających alkoholu w celu wydania opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu i wskazania rodzaju zakładu leczniczego.

15.Prowadzenie wspólnie z GKRPA spraw związanych z kierowaniem do sądu rejonowego wniosków o zastosowanie obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego.

16.Opisywanie rachunków i faktur za zgodność z gminnym programem profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

17.Bieżąca koordynacja realizacji zadań gminnego programu profilaktyki.

18.Organizowanie działań zmierzających do ograniczenia spożycia napojów alkoholowych,

19.Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki
rozwiązywania problemów alkoholowych.

20.Współpraca z pełnomocnikiem wojewody d/s rozwiązywania problemów alkoholowych w celu uzyskania pomocy merytorycznej, materialnej na realizację gminnego programu, szkolenia, konsultację, doradztwo, udostępnianie materiałów edukacyjnych i szkoleniowych.

21.Organizowanie pomocy psychologicznej i prawnej, a także ochrony przed przemocą dla rodzin w których występują problemy alkoholowej.

22.Inicjowanie, koordynowanie i upowszechnianie działań z zakresu promocji zdrowia.

 

 

7.Z zakresu innych spraw:

1.Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów oraz maszyn

wyposażonych w silnik spalinowy ,w tym:

a) wydawanie kart drogowych pracownikom użytkującym samochody służbowe

oraz rozliczanie zużytego paliwa i sporządzanie wymaganych sprawozdań i

informacji,

b) rozliczanie materiałów pędnych (paliwa i oleju) zakupionych i zużytych przez

maszyny uposażone w silnik spalinowy

c) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.

2.Pobieranie opłaty skarbowej od czynności administracyjnych i rozliczanie jej.

3.Prowadzenie kasy Urzędu Gminy , w tym:

a) podejmowanie czekiem gotówki z Banku Spółdzielczego w Ulhówku i

wypłacanie jej zgodnie z przeznaczeniem (wydatkiem budżetowym),

b) sporządzanie raportów kasowych według pobrania czekiem.

Wymagane dokumenty

1.życiorys (CV),

2.list motywacyjny,

3.kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata,

4.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata

5.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

6.pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

7.oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

8.oświadczenie kandydata ,ze w przypadku wyboru na stanowisko spełni warunki określone w art.4 ustawy z 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej prze osoby pełniące funkcjepubliczne,

9.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy  z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z późn. zm.),

10.inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Warunki pracy

1) praca na pełny etat,pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy

2) praca w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia  naboru na wolne stanowisko urzędnicze),

3) wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym,

4) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ulhówek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, pokój Nr 12 (Sekretariat)z dopiskiem

 

Nabór na stanowisko do spraw obsługi rady gminy

w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ulhówek”

 

 w terminie do 01 lutego 2019 r. do godz. 15.00.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela -Sekretarz Gminy tel. 84 6616004 wew. 28.

Uwagi

Druki oświadczenie kandydata oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pl w zakładce druki do pobrania

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych ) (Dz.Urz..UE L119/1) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 z późn. zm.). Należydołączyć do dokumentów o których mowa wyżejoświadczenie kandydata (dokument w załączeniu ) oraz kwestionariusz osobowy dla osoby obiegającej się o zatrudnienie ( dokument w załączeniu ) oraz te wymienione dokumenty ,o których mowa w pkt IX przedmiotowego ogłoszenia.

Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.

W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej  Urzędu www.ulhowek.pl


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Magdalena Gil
Dodano do BIP dnia 16-01-2019 14:47:03