Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy
Adres komórki
Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek
Telefon
84 661 60 04
Informacje dodatkowe

1.Do podstawowego zakresu działania Referatu Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy należy : 1). W zakresie rolnictwa: a)wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konpii , b)prowadzenie spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej , c)przyjmowaniu informacji o pojawianiu się chorób, szkodników i chwastów , d)sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa , e)przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu o zachowanie lub zachorowaniu zwierząt na chorobę zakaźną .Współpraca z Państwowym Lekarzem Weterynarii, Policją, sąsiednimi gminami w tym zakresie , f).prowadzenie spraw w zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych ,. -wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, -sporządzanie projektów programu rolniczego lub leśnego wykorzystywania gruntów do wglądu miejscowej ludności równocześnie z wyłożeniem projektu planu zagospodarowania przestrzennego oraz zatwierdzenia projektu programu. 2).Realizacja ustawy o nasiennictwie. 3).Prowadzenie spraw z zakresu ustawy: a)”O zagospodarowaniu wspólnot gruntowych” b)”Prawo geodezyjne i kartograficzne” c)”O scalaniu i wymianie gruntów „ d)”O ustaleniu nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości”. 2).W zakresie ochrony środowiska a).prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody , b).wydawanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, a w przypadku ,gdy nieruchomość wpisana jest do rejestru zabytków –za zgodą Wojewody , c).zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed opadami, dbanie o utrzymanie porządku i czystości oraz utrzymanie oczyszczalni ścieków. 3 ).W zakresie inwestycji . a).planowanie i finansowanie budowy ,modernizacji ,utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów i przepustów , b).wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg powiatowych. , c).wydawanie opinii w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych , d).zarządzanie siecią dróg gminnych i wewnętrznych , e)nadzór nad gospodarką magazynową. 4).W zakresie planowania przestrzennego. a)sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i projektów tych planów, podawanie do publicznej wiadomości o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego oraz wyłożenia projektu planu miejscowego do publicznego wglądu , b)uzgadnianie projektu planu miejscowego z właściwymi organami. 5).Z zakresu zamówień publicznych. a)prowadzenie spraw związanych z ustawą z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych , b)sporządzanie na podstawie danych z Referatów Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych kwartalnych i rocznych planów zakupów i zamówień publicznych , c)nadzorowanie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych w jednostkach organizacyjnych. 6).Z zakresu mienia komunalnego a)prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnych zasobów mieszkaniowych i gruntowych. 7). W zakresie rozwoju gospodarczego i promocji gminy. a)zbieranie i kompletowanie materiałów do wojewódzkich i gminnych programów rozwoju gospodarczego , b).współpraca z instytucjami biorącymi udział w opracowywaniu programów rozwoju gospodarczego , c)kompletowanie materiałów dotyczących pozyskiwania środków finansowych na rozwój infrastruktury w gminie , d)prowadzenie dokumentacji z zakresu promocji gminy. 8).W zakresie dodatków mieszkaniowych. a)prowadzenie spraw z zakresu dodatków mieszkaniowych , b)kompletowanie wniosków i deklaracji , c)przygotowywanie projektów decyzji , d)sporządzanie list wypłat dodatków mieszkaniowych. Referat przy znakowaniu spraw używa symboli „BGK”.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko do spraw gospodarki mieszkaniowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych oraz ich naliczanie,Wydawanie decyzji administracyjnych przyznających bądź odmawiających przyznanie dodatku mieszkaniowego,wydawanie zezwoleń na uprawę maku,


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Referatu Budownictwa,Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska,ochrony przyrody, gospodarki wodnej i leśnej,prowadzenie spraw  z zakresu melioracji gruntów na terenie gminy,współpraca z wojewódzkim konserwatorem zabytków, kierowanie referatem.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor do spraw geodezji i gospodarki gruntami
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

- zamówienia publiczne
- planowanie przestrzenne


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko do spraw budownictwa, gospodarki komunalnej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na terenie gminy,nadzór nad funkcjonowaniem urządzeń infrastruktury technicznej,realizacja zadań z zakresu  bezpieczeństwa i higieny pracy,prowadzenie gospodarki magazynowej gminy.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Słoboda Marian
Data wytworzenia informacji:
2011-12-29
Osoba wprowadzająca informację:
Słoboda Marian
Dodano do BIP dnia:
2011-12-29