Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy
Adres komórki

Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek

Telefon
84 661 60 04
Informacje dodatkowe

1. Do podstawowego zakresu działania Referatu Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy należy:

1) W zakresie rolnictwa:

a) wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konpii,

b) prowadzenie spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej,

c) przyjmowaniu informacji o pojawianiu się chorób, szkodników i chwastów,

d) sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa,

e) przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu o zachowanie lub zachorowaniu zwierząt na chorobę zakaźną .Współpraca z Państwowym Lekarzem Weterynarii, Policją, sąsiednimi gminami w tym zakresie,

f) prowadzenie spraw w zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych -wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne -sporządzanie projektów programu rolniczego lub leśnego wykorzystywania gruntów do wglądu miejscowej ludności równocześnie z wyłożeniem projektu planu zagospodarowania przestrzennego oraz zatwierdzenia projektu programu.

g) realizacja ustawy o nasiennictwie.

3) Prowadzenie spraw z zakresu ustawy:

a)”O zagospodarowaniu wspólnot gruntowych”,

b)”Prawo geodezyjne i kartograficzne”,

c)”O scalaniu i wymianie gruntów",

d)”O ustaleniu nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości”.

2) W zakresie ochrony środowiska:

a) prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody,

b) wydawanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, a w przypadku ,gdy nieruchomość wpisana jest do rejestru zabytków –za zgodą Wojewody ,

c) zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed opadami, dbanie o utrzymanie porządku i czystości oraz utrzymanie oczyszczalni ścieków.

3) W zakresie inwestycji:

a) planowanie i finansowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów i przepustów,

b) wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg powiatowych,

c) wydawanie opinii w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych,

d) zarządzanie siecią dróg gminnych i wewnętrznych,

e) nadzór nad gospodarką magazynową.

4) W zakresie planowania przestrzennego:

a) sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i projektów tych planów, podawanie do publicznej wiadomości o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego oraz wyłożenia projektu planu miejscowego do publicznego wglądu,

b) uzgadnianie projektu planu miejscowego z właściwymi organami.

5) Z zakresu zamówień publicznych:

a) prowadzenie spraw związanych z ustawą z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych,

b) sporządzanie na podstawie danych z Referatów Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych kwartalnych i rocznych planów zakupów i zamówień publicznych,

c) nadzorowanie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych w jednostkach organizacyjnych.

6) Z zakresu mienia komunalnego:

a) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnych zasobów mieszkaniowych i gruntowych.

7) W zakresie rozwoju gospodarczego i promocji gminy:

a) zbieranie i kompletowanie materiałów do wojewódzkich i gminnych programów rozwoju gospodarczego,

b) współpraca z instytucjami biorącymi udział w opracowywaniu programów rozwoju gospodarczego,

c) kompletowanie materiałów dotyczących pozyskiwania środków finansowych na rozwój infrastruktury w gminie,

d) prowadzenie dokumentacji z zakresu promocji gminy.

Referat przy znakowaniu spraw używa symboli „BGK”.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Referatu Budownictwa,Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy
Godziny przyjęć i nr pokoju:

p.6

Obowiązki:

Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska,ochrony przyrody, gospodarki wodnej i leśnej,prowadzenie spraw  z zakresu melioracji gruntów na terenie gminy,współpraca z wojewódzkim konserwatorem zabytków, kierowanie referatem.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor do spraw geodezji i gospodarki gruntami
Godziny przyjęć i nr pokoju:

p.17A

Obowiązki:

- zamówienia publiczne
- planowanie przestrzenne


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. budownictwa i gospodarki komunalnej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

p.17

Obowiązki:

Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na terenie gminy,nadzór nad funkcjonowaniem urządzeń infrastruktury technicznej,realizacja zadań z zakresu  bezpieczeństwa i higieny pracy,prowadzenie gospodarki magazynowej gminy.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. gospodarki mieszkaniowej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

p.17

Obowiązki:

1. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.

2. Wydawanie zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych.

3. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.

4. Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów.

5. Prowadzenie spraw w zakresie mienia komunalnego i lokali użytkowych i mieszkaniowych.

6. Prowadzenie spraw w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminie.

7. Nadzór nad osobami skazanymi orzeczeniem Sądu, celem wykonywania nieodpłatnej dozorowanej pracy na cele publiczne.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Słoboda Marian
Data wytworzenia informacji:
2011-12-29
Osoba wprowadzająca informację:
Słoboda Marian
Dodano do BIP dnia:
2011-12-29