Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko do spraw gospodarki mieszkaniowej w Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy Urzędu Gminy Ulhówek

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1 22-678 Ulhówek
Data ogłoszenia
2022-07-15
Termin składania dokumentów
2022-07-26
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe – co najmniej I stopnia

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2. osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią,

6. znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminachustawy o przeciwdziałaniu narkomanii ,ustawy o odpadach, ustawy o ochronie zwierząt, Kodeksu postępowania administracyjnego

7. umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,

8. dyspozycyjność,

9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do spraw gospodarki mieszkaniowej

Dodatkowe wymagania :

1. znajomość obsługi komputera

2. odporność na stres,

3. umiejętność pracy w zespole,

4. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,

5. wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi wynikającymi z ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach :

a)prowadzenie spraw związanych z ewidencją. należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami w tym nadzoru i kontroli ustalenia w formie deklaracji przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne;

b)prowadzenie rachunkowości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi (obsługa programu informatycznego z bazą danych właścicieli nieruchomości obtych systemem);

c)windykacja należności w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. Kompletowanie i analiza materiałów kwalifikujące wnioski do wydania decyzji o rozłożenia na raty, odroczenie terminów spłaty lub umorzenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz opracowanie postanowień i decyzji w tym zakresie.

2.Wydawanie zezwoleń na uprawę maku lub konopi włóknistych na terenie gminy Ulhówek -(zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 29 lipca 2005r. (tj. Dz.U z 2020 poz.2050 z póz. zm).

3.Prowadzenie  spraw  związanych  ze   sprzedażą, dzierżawą  i  wynajmem  nieruchomości stanowiących mienie komunalne gminy (grunty oraz budynki mieszkalne i gospodarcze) -ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami( tj. Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z póz. zm.)

4.Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt z dnia 21 sierpnia 1997r.(tj. Dz. U. z 2022r. poz. 572 z póź. zm.)

5.Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt.

6.Wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew lub krzewów.

7.Występowanie z wnioskiem o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu będących mieniem komunalnym Gminy.

8.Współpraca ze służbą, weterynaryjną w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt i organizacji profilaktyki weterynaryjnej.

9.Wykonywanie zadań dotyczących zwalczania skutków klęsk żywiołowych, powodujących straty w uprawach rolnych oraz budynkach.

10.Nadzór nad osobami skazanymi orzeczeniem Sądu, celem wykonania nieodpłatnej dozorowanej pracy na cele publiczne.

Wymagane dokumenty

1. życiorys (CV),

2. list motywacyjny,

3. kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata,

4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata,

5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

6. pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

7. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

8. oświadczenie kandydata ,ze w przypadku wyboru na stanowisko spełni warunki określone w art.4 ustawy z 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej prze osoby pełniące funkcje publiczne,

9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (  tj .Dz. U. z 2022,poz. 530),

10. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Warunki pracy

1. praca na pełny etat,

2. praca w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia  naboru na wolne stanowisko urzędnicze),

3. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Ulhówek,

4. wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym,

5. praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia(czerwiec 2022r.) - wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ulhówek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, pokój Nr 12 (Sekretariat) z dopiskiem

Nabór na stanowisko do spraw gospodarki mieszkaniowej w Referacie Budownictwa ,Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy Urzędu Gminy Ulhówek”

w terminie do dnia 26 lipca 2022 roku do godz. 15.00.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Bliższych informacji udziela: Jacek Krech - Kierownik Referatu Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Rozwoju Gminy tel. 84 66 16004, wew. 36 (informacje merytoryczne), Alina Konefał -Pilip -Sekretarz Gminy tel. 84 6616004 wew. 28 (informacje formalne związane z dokumentacją konkursową).

 

Uwagi

Druki oświadczeń kandydata oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pl w zakładce druki do pobrania

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj .Dz. U. z 2019, r.  poz. 1781) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj .Dz. U. z 2022, poz. 530).

Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.

W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ulhówek.

XI. Pozostałe informacje:

1. Wójt Gminy Ulhówek zastrzega sobie prawo do:

  1. odwołania lub unieważnienia naboru w każdym terminie, bez podawania przyczyny,

  2. nierozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

Załączniki
  • pdf 40,6 KB pobrano: 88 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Magdalena Gil
    Dodano do BIP dnia 15-07-2022 13:27:32