Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

INSPEKTOR DO SPRAW PŁAC

Symbol oferty
Oferta pracy
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1 22-678 Ulhówek
Data ogłoszenia
2024-11-07
Termin składania dokumentów
2024-11-19
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie: preferowane administracyjne lub zarządzanie

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia

publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) znajomość przepisów prawa, w tym: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, przepisów ZUS, przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, przepisów ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych, Karta Nauczyciela, Ustawa o systemie oświaty, Rozporządzeń w sprawie wynagradzania nauczycieli, System Informacji Oświatowej, zatrudnianie młodocianych.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) znajomość programu Płatnik,

2) doświadczenie w rozliczaniu ZUS, ZFŚS, sprawozdawczości GUS,

3) doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji finansowo – kadrowej dotyczącej wynagrodzeń pracowników – sporządzanie listy płac,

4) doświadczenie w rozliczaniu podatku od osób fizycznych,

5) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa,

6) umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji,

7) dyspozycyjność, samodzielność i rzetelność w wykonywaniu zadań,

8) komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,

9) znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,

10) znajomość pakietów biurowych.

Zakres obowiązków

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1) sporządzanie list płac pracowników Urzędu, pracowników oświaty, osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub umowę o dzieło oraz prowadzenie kart wynagrodzeń,

2) przygotowywanie list wypłat diet radnych i sołtysów,

3) przygotowywanie list wypłat prowizji dla sołtysów,

4) sporządzanie list wynagrodzeń członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – miesięcznie wraz z uwzględnieniem potrąceń,

5) zgłaszanie i wyrejestrowywanie w ZUS pracowników oraz osób pracujących na podstawie umów cywilnoprawnych,

6) naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych,

7) prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i innych potrąceń,

8) sporządzanie, zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, miesięcznych raportów ubezpieczonych oraz zbiorczej deklaracji i przekazywanie jej drogą elektroniczną do ZUS,

9) sporządzanie, uzgadnianie i przekazywanie pracownikom raportów rocznych dla osoby ubezpieczonej,

10) przygotowywanie przelewów do ZUS,

11) przedkładanie do ZUS rocznej informacji o wysokości przychodów emerytów i rencistów zatrudnionych w Urzędzie,

12) wydawanie zaświadczeń o zarobkach pracowników,

13) naliczanie i wystawianie zaświadczeń dla pracowników przechodzących na emeryturę,

14) prowadzenie spraw z zakresu ustawy o systemie oświaty; w szczególności:

a) wydawanie decyzji pracodawcom, którzy zawarli z młodocianymi pracownikami umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego,

b) prowadzenie dokumentacji odnoście spełniania obowiązku szkolnego dzieci i młodzieży uczęszczającej do szkół ponadpodstawowych,

c) przygotowywanie dokumentacji z zakresu niespełniania obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego w przedszkolu lub w oddziale przedszkolnym zorganizowanym w szkole podstawowej, obowiązku szkolnego lub obowiązku nauki – zgodnie z przepisami o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

d) sporządzanie sprawozdań w zakresie informacji oświatowej w gminie (System Informacji Oświatowej).

15) sporządzanie deklaracji do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w związku

z zatrudnieniem pracowników Urzędu Gminy oraz dokonywanie rozliczeń w tym zakresie.

16) rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych.

Wymagane dokumenty

WYMAGANE DOKUMENTY

1) życiorys(CV),

2) list motywacyjny,

3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wyższych),

5) poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach i studiach podyplomowych),

6) poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające okres zatrudnienia),

7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

8) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,

który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy

z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Wszystkie oświadczenia, kwestionariusz osobowy, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Warunki pracy

INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

1) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy o pracę dla pracownika organizuje się służę przygotowawczą. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

2) Praca w pełnym wymiarze - cały etat.

3) Wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami.

4) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE

Informuję że w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ulhówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor do spraw płac”

w terminie do dnia 19 listopada 2024 r. do godziny 13.00:

- osobiście, w siedzibie Urzędu Gminy Ulhówek, ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, pokój Nr 12,

- drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Ulhówek, ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek (decyduje data wpływu do Urzędu),

- dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

METODY I TECHNIKI NABORU

1) Sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów,

2) Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne naboru,

3) Rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci spełniający wymagania formalne o dopuszczeniu do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub poprzez przekazanie wiadomości e-mail. Informacja o kandydatach oraz dacie i godzinie rozmowy kwalifikacyjnej zostanie podana także na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ulhówek i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ulhówek.

Informacja o wyniku naboru zostanie podana niezwłocznie do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ulhówek i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ulhówek.

Wójt Gminy Ulhówek zastrzega sobie prawo do:

- odwołania naboru w każdym terminie bez podania przyczyny,

- nierozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

Druki oświadczenie kandydata oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek w zakładce druki do pobrania.

Załączniki
  • pdf 113 KB pobrano: 48 razy

  • Wybrany kandydat
    Agnieszka Lewandowska

    Uzasadnienie wyboru
    Wybrany kandydat spełnia wszelkie wymagania formalno-prawne jak i merytoryczne do zatrudnienia na stanowisko INSPEKTOR DO SPRAW PŁAC.
    Agnieszka Lewandowska

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Magdalena Gil
    Dodano do BIP dnia 07-11-2024 11:11:29