INSPEKTOR DO SPRAW PŁAC
wykształcenie wyższe magisterskie: preferowane administracyjne lub zarządzanie
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) znajomość przepisów prawa, w tym: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, przepisów ZUS, przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, przepisów ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych, Karta Nauczyciela, Ustawa o systemie oświaty, Rozporządzeń w sprawie wynagradzania nauczycieli, System Informacji Oświatowej, zatrudnianie młodocianych.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość programu Płatnik,
2) doświadczenie w rozliczaniu ZUS, ZFŚS, sprawozdawczości GUS,
3) doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji finansowo – kadrowej dotyczącej wynagrodzeń pracowników – sporządzanie listy płac,
4) doświadczenie w rozliczaniu podatku od osób fizycznych,
5) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa,
6) umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji,
7) dyspozycyjność, samodzielność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
8) komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
9) znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
10) znajomość pakietów biurowych.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1) sporządzanie list płac pracowników Urzędu, pracowników oświaty, osób zatrudnionych na umowę zlecenie lub umowę o dzieło oraz prowadzenie kart wynagrodzeń,
2) przygotowywanie list wypłat diet radnych i sołtysów,
3) przygotowywanie list wypłat prowizji dla sołtysów,
4) sporządzanie list wynagrodzeń członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – miesięcznie wraz z uwzględnieniem potrąceń,
5) zgłaszanie i wyrejestrowywanie w ZUS pracowników oraz osób pracujących na podstawie umów cywilnoprawnych,
6) naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych,
7) prowadzenie rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i innych potrąceń,
8) sporządzanie, zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych, miesięcznych raportów ubezpieczonych oraz zbiorczej deklaracji i przekazywanie jej drogą elektroniczną do ZUS,
9) sporządzanie, uzgadnianie i przekazywanie pracownikom raportów rocznych dla osoby ubezpieczonej,
10) przygotowywanie przelewów do ZUS,
11) przedkładanie do ZUS rocznej informacji o wysokości przychodów emerytów i rencistów zatrudnionych w Urzędzie,
12) wydawanie zaświadczeń o zarobkach pracowników,
13) naliczanie i wystawianie zaświadczeń dla pracowników przechodzących na emeryturę,
14) prowadzenie spraw z zakresu ustawy o systemie oświaty; w szczególności:
a) wydawanie decyzji pracodawcom, którzy zawarli z młodocianymi pracownikami umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego,
b) prowadzenie dokumentacji odnoście spełniania obowiązku szkolnego dzieci i młodzieży uczęszczającej do szkół ponadpodstawowych,
c) przygotowywanie dokumentacji z zakresu niespełniania obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego w przedszkolu lub w oddziale przedszkolnym zorganizowanym w szkole podstawowej, obowiązku szkolnego lub obowiązku nauki – zgodnie z przepisami o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
d) sporządzanie sprawozdań w zakresie informacji oświatowej w gminie (System Informacji Oświatowej).
15) sporządzanie deklaracji do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w związku
z zatrudnieniem pracowników Urzędu Gminy oraz dokonywanie rozliczeń w tym zakresie.
16) rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych.
WYMAGANE DOKUMENTY
1) życiorys(CV),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wyższych),
5) poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach i studiach podyplomowych),
6) poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające okres zatrudnienia),
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Wszystkie oświadczenia, kwestionariusz osobowy, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
1) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy o pracę dla pracownika organizuje się służę przygotowawczą. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
2) Praca w pełnym wymiarze - cały etat.
3) Wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami.
4) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE
Informuję że w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ulhówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor do spraw płac”
w terminie do dnia 19 listopada 2024 r. do godziny 13.00:
- osobiście, w siedzibie Urzędu Gminy Ulhówek, ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, pokój Nr 12,
- drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Ulhówek, ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek (decyduje data wpływu do Urzędu),
- dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
METODY I TECHNIKI NABORU
1) Sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów,
2) Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne naboru,
3) Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne o dopuszczeniu do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub poprzez przekazanie wiadomości e-mail. Informacja o kandydatach oraz dacie i godzinie rozmowy kwalifikacyjnej zostanie podana także na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ulhówek i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ulhówek.
Informacja o wyniku naboru zostanie podana niezwłocznie do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ulhówek i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ulhówek.
Wójt Gminy Ulhówek zastrzega sobie prawo do:
- odwołania naboru w każdym terminie bez podania przyczyny,
- nierozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Druki oświadczenie kandydata oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek w zakładce druki do pobrania.
Dodano do BIP dnia 07-11-2024 11:11:29