Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

STANOWISKO DO SPRAW ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO W URZĘDZIE GMINY ULHÓWEK

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1 22-678 Ulhówek
Data ogłoszenia
2025-03-28
Termin składania dokumentów
2025-04-07
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe lub średnie

ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny

Wymagania związane ze stanowiskiem

1) niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 d) nieposzlakowana opinia,

 e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy,

2) dodatkowe:

a) znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. 2024. poz. 1135 z późn. zm.), b) znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (t.j. Dz. U. 2020 , poz.164 z późn. zm.), c) znajomość rozporządzenia z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz.U.2011.14.67 z późn. zm.), d) obsługa komputera i innych urządzeń biurowych, e) umiejętność organizacji i wykorzystania czasu pracy, f) sumienność i odpowiedzialność.

Zakres obowiązków

1) przejmowanie dokumentacji:

a) spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych, samodzielnych stanowisk pracy,

b) niearchiwalnej po państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych, których działalność ustała i które nie mają sukcesora oraz dla których organem założycielskim  lub sprawującym nadzór był odpowiednio kierownik podmiotu lub organ jednostki samorządu terytorialnego,

c) na nośniku papierowym ze składu chronologicznego,

d) elektronicznej na informatycznym nośniku danych, zgromadzonych w składzie informatycznym nośników danych, których zawartości nie skopiowano do systemu EZD,

2) przechowywanie i zabezpieczanie  zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;

3) prowadzenie skontrum dokumentacji;

4) porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;

5) udostępnianie przechowywanej dokumentacji;

6) wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;

7) przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów;

8) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;

9) przygotowanie materiałów niearchiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego;

10) sporządzanie rocznych sprawozdań  z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym;

11) doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;

12) inne zadania zlecone przez Wójta Gminy.

Wymagane dokumenty

1) CV;

2) list motywacyjny;

3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy;

 4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:

a) nieposzlakowanej opinii,

b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

 c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

d) posiadaniu obywatelstwa polskiego,

 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;

 7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku.

Wszystkie oświadczenia, kwestionariusz osobowy, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Kandydaci nie posiadający obywatelstwa polskiego zobowiązani są do przedłożenia wszystkich dokumentów w języku polskim lub dokumentów w języku obcym wraz z  tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 

Warunki pracy

1)  wymiar czasu pracy – pełny etat; w przypadku osób podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy,

2) praca z wykorzystaniem urządzeń i narzędzi teleinformatycznych,

3) oświetlenie naturalne i sztuczne,

4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy (w godzinach pracy Urzędu, pok. nr 12), lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Ulhówku, ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze - do spraw Archiwum Zakładowego”  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.04.2025r.  do godz. 14-tej. Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Gminy w Ulhówku. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Dodatkowe informacje: Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym, II etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana zarządzeniem Nr 0050.19.2025r. Wójta Gminy Ulhówek z dnia 28 marca 2025r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Ulhówku.

 O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie lub e-mail). Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Ulhówku. Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków – 7 dni roboczych od upływu terminu składania wniosków. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 14 dni roboczych po upływie terminu składania ofert.

Wójt Gminy Ulhówek zastrzega sobie prawo do: odwołania naboru w każdym terminie bez podania przyczyny, nierozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.


Wybrany kandydat
Katarzyna Bardega

Uzasadnienie wyboru
Kandydat spełnia wszelkie wymagania formalno-prawne jak i merytoryczne do zatrudnienia na stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO
Katarzyna Bardega

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Magdalena Gil
Dodano do BIP dnia 28-03-2025 15:53:18