STANOWISKO DO SPRAW GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA W URZĘDZIE GMINY ULHÓWEK
wykształcenie średnie lub wyższe
1) niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku pracy,
f) znajomość przepisów prawnych:
• ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 ze
zm.);
• ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.
z 2021 r. poz. 888 ze zm.);
• ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym
odprowadzaniu ścieków (Dz.U. z 2020 r. poz. 2028);
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r.
poz. 735 ze zm.);
• ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 r. poz.
1899 ze zm.);
2) dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
b) obsługa komputera i innych urządzeń biurowych,
c) sumienność i odpowiedzialność,
d) dyspozycyjność,
e) prawo jazdy kategorii B.
1. Prowadzenie spraw w zakresie planowania przestrzennego;
a) sporządzanie projektów założeń do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
b) podawanie do publicznej wiadomości informacji o przystąpieniu do sporządzania planu,
c) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
2) prowadzenie spraw w zakresie urządzeń komunalnych w tym przydomowych oczyszczalni ścieków i zbiorników bezodpływowych,
3) wprowadzanie do systemu nowych deklaracji związanych z zagospodarowaniem odpadów oraz korekt deklaracji,
4) wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, a w przypadku gdy nieruchomość wpisana jest do rejestru zabytków – za zgodą Wojewody,
5) prowadzenie spraw z zakresu oceny oddziaływania na środowisko – wydawanie decyzji,
6) Prowadzenie spraw związanych z Odnawialnymi Źródłami Energii – Czyste Powietrze:
a) kontrola palenisk,
b) przyjmowanie deklaracji i wprowadzanie ich do systemu CEEB.
7) inne zadania zlecone przez Wójta Gminy.
1) CV;
2) list motywacyjny;
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy;
4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) nieposzlakowanej opinii,
b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
d) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) poświadczone za zgodność kserokopie dokumentów świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy;
7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
Wszystkie oświadczenia, kwestionariusz osobowy, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Kandydaci nie posiadający obywatelstwa polskiego zobowiązani są do przedłożenia wszystkich dokumentów w języku polskim lub dokumentów w języku obcym wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
1) wymiar czasu pracy – pełny etat; w przypadku osób podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy,
2) praca z wykorzystaniem urządzeń i narzędzi teleinformatycznych,
3) oświetlenie naturalne i sztuczne,
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia , o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać zamkniętej kopercie w Sekretariacie Urzędu Gminy (w godzinach pracy Urzędu, pok. nr 12), lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Ulhówku, ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds gospodarki komunalnej i ochrony środowiska” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 kwietnia 2025r. do godz. 14-tej. Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Gminy w Ulhówku. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie o naborze opublikowane będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek oraz umieszczone na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Ulhówku.
METODY I TECHNIKI NABORU
1) I etap sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów,
2) Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne naboru,
3) II etap rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne o dopuszczeniu do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub poprzez przekazanie wiadomości e-mail. Informacja o kandydatach oraz dacie i godzinie rozmowy kwalifikacyjnej zostanie podana także na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ulhówek i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ulhówek.
Informacja o wyniku naboru zostanie podana niezwłocznie do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ulhówek i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ulhówek.
Wójt Gminy Ulhówek zastrzega sobie prawo do:
- odwołania naboru w każdym terminie bez podania przyczyny,
- nierozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Druki oświadczenie kandydata oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek w zakładce druki do pobrania.
Wójt Gminy Ulhówek zastrzega sobie prawo do:
- odwołania naboru w każdym terminie bez podania przyczyny,
- nierozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Dodano do BIP dnia 15-04-2025 14:42:33