Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1 22-678 Ulhówek
Data ogłoszenia
2019-01-14
Termin składania dokumentów
2019-01-25
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe potwierdzone:

a)dyplomem ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych ,potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,

b)dyplomem potwierdzającym ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art.191a ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. -Prawo o szkolnictwie wyższym ( tj. Dz.U. z 2017r. poz.2183 z póz. zm. ) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,

c)dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)obywatelstwo polskie,

2)niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa

skarbowe,

3)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4)cieszenie się nieposzlakowaną opinią,  

5)znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku,a w szczególności z zakresu :

a)ustawy z dnia 28 listopada 2014 roku Prawo o aktach stanu cywilnego ( t.j. Dz.U. z 2018r. poz.2224 ,z

póz.zm.),

b)ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U z 2017r.,poz. 682 z póz.zm.)

c)ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018r. poz.994 z póz.zm.),

d)ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (t.j. Dz .U. z 2018r. poz.1260 ,z póz.zm.),

e)ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej

f)rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 roku w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju ,szefów obrony cywilnej województw ,powiatów i gmin .

g)ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego,

h)ustawy z dnia 24 sierpnia 1991roku o ochronie przeciwpożarowej (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1919 z póz.zm.).

6)posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych ,w służbie cywilnej ,w urzędach państwowych lub służbie zagranicznej ,z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.

7)umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,

8)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowiskuKierownika Urzędu Stanu Cywilnego Urzędu Gminy Ulhówek

Zakres obowiązków

Główne zadania wykonywane na stanowisku Kierownika USC

1.planowanie i organizacja pracy Urzędu Stanu Cywilnego;

2.przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński w lokalu i poza nim ,wyborze nazwiska ,uznaniu dziecka,zmianie imion dziecka ,powrocie osoby rozwiedzionej do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiego;

3.rejestracja aktów stanu cywilnego: urodzeń ,małżeństw ,zgonów;

4.wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego;

5.prowadzenie spraw związanych z zawarciem małżeństw w kraju i za granicą;

6.wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa ;

7.wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej obywatela polskiego do zawarcia małżeństwa poza granicami kraju;

8.wydawanie zaświadczeń związanych z rejestracja stanu cywilnego ;

9.wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach aktów stanu cywilnego:

10.wydawanie decyzji w sprawach imion i nazwisk ,ustalenia pisowni imion i nazwisk;

11.dokonywanie transkrypcji aktów zagranicznych,

12.sporządzanie wniosków o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie oraz organizowanie uroczystościjubileuszowych;

13.przyjmowanie oświadczeń woli w przypadkach przewidzianych prawem;

15.sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa .

16.prowadzenie ksiąg stanu cywilnego.

 

Zakres pozostałych zadań wykonywanych przez osobę zatrudnioną na stanowisku Kierownika USC:

1.Realizacja zadań z zakresu ustaw o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej , o zarządzaniu kryzysowym , o ochronie informacji niejawnych .

2.Koordynowanie zadań związanych z ochroną danych osobowych w Urzędzie Gminy.

3. Prowadzenie całości zadań związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Ulhówek oraz współdziałanie z władzami Związku OSP RP oraz Komendą Powiatową PSP w Tomaszów Lub. w zakresie gotowości bojowej i wyszkolenia jednostek OSP.

 

4.Realizacja zadań z ustawy z dnia 24 sierpnia 1991roku o ochronie przeciwpożarowej (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1919 z póz.zm.).

 

5. Realizacja zadań w zakresie współpracy zagranicznej Gminy Ulhówek .(organizacja wizyt delegacji zagranicznych ,przedstawicieli gmin i miast partnerskich)

 

Wymagane dokumenty

1)życiorys (CV),

2)list motywacyjny,

3)kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata

4)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata

5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

6)pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

7)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

8)oświadczenie kandydata ,ze w przypadku wyboru na stanowisko spełni warunki określone w art.4 ustawy z 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej prze osoby pełniące funkcje publiczne

9)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy  z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.), 

10)inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Warunki pracy

1)praca na pełny etat, pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy

 

2)dyspozycyjność w szczególności w zakresie udzielania ślubów w dni wolne od pracy,

3)wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym,

4)praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ulhówek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, pokój Nr 12 (Sekretariat)z dopiskiem

 

Nabór na stanowisko – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego”

 w terminie do 25 stycznia 2019roku . do godz. 15.00.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela-Sekretarz Gminy tel. 84 6616004 wew. 28.

Uwagi


Druki oświadczenie kandydata oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pw zakładce druki do pobrania

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych ) (Dz. Urz..UE L119/1) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 z późn. zm.). Należydołączyć do dokumentów o których mowa wyżejoświadczenie kandydata (dokument w załączeniu ) oraz kwestionariusz osobowy dla osoby obiegającej się o zatrudnienie ( dokument w załączeniu ) oraz te wymienione dokumenty ,o których mowa w pkt IX przedmiotowego ogłoszenia.

Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.

W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej  Urzędu www.ulhowek.pl

 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Magdalena Gil
Dodano do BIP dnia 14-01-2019 14:24:11