Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
wykształcenie wyższe potwierdzone:
a)dyplomem ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych ,potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
b)dyplomem potwierdzającym ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą uznany w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art.191a ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. -Prawo o szkolnictwie wyższym ( tj. Dz.U. z 2017r. poz.2183 z póz. zm. ) albo dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą uznany za równoważny z polskim dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra na podstawie umowy międzynarodowej lub w drodze nostryfikacji lub,
c)dyplomem potwierdzającym uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.
1)obywatelstwo polskie,
2)niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa
skarbowe,
3)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
5)znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku,a w szczególności z zakresu :
a)ustawy z dnia 28 listopada 2014 roku Prawo o aktach stanu cywilnego ( t.j. Dz.U. z 2018r. poz.2224 ,z
póz.zm.),
b)ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U z 2017r.,poz. 682 z póz.zm.)
c)ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018r. poz.994 z póz.zm.),
d)ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (t.j. Dz .U. z 2018r. poz.1260 ,z póz.zm.),
e)ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
f)rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 roku w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju ,szefów obrony cywilnej województw ,powiatów i gmin .
g)ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego,
h)ustawy z dnia 24 sierpnia 1991roku o ochronie przeciwpożarowej (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1919 z póz.zm.).
6)posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych ,w służbie cywilnej ,w urzędach państwowych lub służbie zagranicznej ,z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
7)umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,
8)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowiskuKierownika Urzędu Stanu Cywilnego Urzędu Gminy Ulhówek
Główne zadania wykonywane na stanowisku Kierownika USC
1.planowanie i organizacja pracy Urzędu Stanu Cywilnego;
2.przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński w lokalu i poza nim ,wyborze nazwiska ,uznaniu dziecka,zmianie imion dziecka ,powrocie osoby rozwiedzionej do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiego;
3.rejestracja aktów stanu cywilnego: urodzeń ,małżeństw ,zgonów;
4.wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego;
5.prowadzenie spraw związanych z zawarciem małżeństw w kraju i za granicą;
6.wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa ;
7.wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej obywatela polskiego do zawarcia małżeństwa poza granicami kraju;
8.wydawanie zaświadczeń związanych z rejestracja stanu cywilnego ;
9.wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach aktów stanu cywilnego:
10.wydawanie decyzji w sprawach imion i nazwisk ,ustalenia pisowni imion i nazwisk;
11.dokonywanie transkrypcji aktów zagranicznych,
12.sporządzanie wniosków o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie oraz organizowanie uroczystościjubileuszowych;
13.przyjmowanie oświadczeń woli w przypadkach przewidzianych prawem;
15.sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa .
16.prowadzenie ksiąg stanu cywilnego.
Zakres pozostałych zadań wykonywanych przez osobę zatrudnioną na stanowisku Kierownika USC:
1.Realizacja zadań z zakresu ustaw o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej , o zarządzaniu kryzysowym , o ochronie informacji niejawnych .
2.Koordynowanie zadań związanych z ochroną danych osobowych w Urzędzie Gminy.
3. Prowadzenie całości zadań związanych z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Ulhówek oraz współdziałanie z władzami Związku OSP RP oraz Komendą Powiatową PSP w Tomaszów Lub. w zakresie gotowości bojowej i wyszkolenia jednostek OSP.
4.Realizacja zadań z ustawy z dnia 24 sierpnia 1991roku o ochronie przeciwpożarowej (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1919 z póz.zm.).
5. Realizacja zadań w zakresie współpracy zagranicznej Gminy Ulhówek .(organizacja wizyt delegacji zagranicznych ,przedstawicieli gmin i miast partnerskich)
1)życiorys (CV),
2)list motywacyjny,
3)kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata
4)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata
5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6)pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
8)oświadczenie kandydata ,ze w przypadku wyboru na stanowisko spełni warunki określone w art.4 ustawy z 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej prze osoby pełniące funkcje publiczne
9)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.),
10)inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
1)praca na pełny etat, pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy
2)dyspozycyjność w szczególności w zakresie udzielania ślubów w dni wolne od pracy,
3)wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym,
4)praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ulhówek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, pokój Nr 12 (Sekretariat)z dopiskiem
„ Nabór na stanowisko – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego”
w terminie do 25 stycznia 2019roku . do godz. 15.00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela-Sekretarz Gminy tel. 84 6616004 wew. 28.
Druki oświadczenie kandydata oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pw zakładce druki do pobrania
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych ) (Dz. Urz..UE L119/1) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 z późn. zm.). Należydołączyć do dokumentów o których mowa wyżejoświadczenie kandydata (dokument w załączeniu ) oraz kwestionariusz osobowy dla osoby obiegającej się o zatrudnienie ( dokument w załączeniu ) oraz te wymienione dokumenty ,o których mowa w pkt IX przedmiotowego ogłoszenia.
Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Urzędu www.ulhowek.pl
Dodano do BIP dnia 14-01-2019 14:24:11