do spraw obsługi rady gminy w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ulhówek
wykształcenie wyższe
1)posiadanie obywatelstwa polskiego ,
2)niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
3)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
5)znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej ,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6)umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,
7)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowiskudo sprawobsługi rady gminy w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ulhówek
Dodatkowe wymagania :
znajomość obsługi komputera ,
odporność na stres,
umiejętność pracy w zespole,
sumienność,rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
wysoka kultura osobista.
Główne zadania wykonywane na stanowisku:
1.Z zakresu obsługi Rady Gminy:
1.Prowadzenie biura Rady, w tym zapewnienie obsługi administracyjnej, załatwianie wszelkich spraw kancelaryjno-technicznych związanych z obsługą Rady oraz jednostek pomocniczych Gminy.
2.Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta.
3.Protokołowanie obrad sesji Rady Gminy.
4.Protokołowanie obrad komisji Rady Gminy.
5.Prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy.
6.Prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji.
7.Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, przekazywanie wniosków zapytań i interpelacji wójtowi, odpowiednim stanowiskom pracy Urzędu i kierownikom jednostek organizacyjnych,
8.Opracowywanie oraz przechowywanie materiałów z obrad, uchwał, wniosków, opinii oraz przekazywanie organom nadzoru (w tym RIO i wojewodzie), pracownikom urzędu gminy lub innym jednostkom.
9.Konwersja uchwał rady gminy, które podlegają publikacji do odpowiedniej formy elektronicznej.
10.Nadzorowanie ogłaszania uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty oraz przekazywanie ich do publikacji w dzienniku urzędowym .
11.Przekazywanie uchwał Rady do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych gminy i innych zainteresowanych podmiotów.
12.Czuwanie na terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych.
13.Przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady Gminy oraz jej komisji.
14.Wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady oraz
przechowywanie nośników zapisu elektronicznego z sesji Rady.
15.Przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu Urzędu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych.
16.Współdziałanie w opracowywaniu uchwał Rady Gminy oraz opracowywaniu i
przedstawianiu projektów postanowień, wniosków.
17.Współdziałanie z przewodniczącymi Komisji w szczególności w zakresie zapewnienia udziału Komisji w przygotowywaniu projektów ważniejszych uchwał, aktów zawierających przepisy prawa miejscowego oraz w zakresie koordynacji planów kontroli komisji i uczestniczenia w czynnościach kontrolnych.
18.Planowanie i rozliczanie wydatków związanych z obsługą Rady, w tym przygotowywanie informacji do wypłat diet za posiedzenia.
19.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady Gminy,
20.Współpraca z sołectwami.
21.Organizowanie szkoleń dla radnych i sołtysów.
22.Czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych.
23.Współpraca z sekretarzem gminy podczas wyborów na sołtysów oraz rad sołeckich.
24.Gromadzenie dokumentacji dotyczącej działalności organów wykonawczych i
stanowiących jednostek pomocniczych.
2. Z zakresu ustawy kodeks wyborczy:
1.Współdziałanie z sekretarzem gminy w zakresie organizacji akcji wyborczych oraz obsługa kancelaryjna i biurowa organów wyborczych.
3 . Z zakresu ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych:
1.Prowadzenie spraw organizacyjnych w zakresie wybory przez Radę Gminy ławników sądowych.
4. Z zakresu ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach:
1.Przejmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy dokumentacji spraw zakończonych,
2.Przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
3.Porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
4.Udostępnianie przechowywanej dokumentacji,
5.Wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,
6.Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej za zgodą dyrektora Archiwum Państwowego
7.Przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego Archiwum Państwowego,
8.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym
9.Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwegopostępowania z dokumentacją.
5.Z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii:
1.Opracowanie wspólnie z GKRPA projekt Gminnego Programu Przeciwdziałania
Narkomanii oraz przygotowywanie raportu z wykonania programu dla rady gminy.
2.Sporządzanie informacji z realizacji działań, wynikających z Gminnego Programu, i przesyłanie jej do Krajowego Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii.
6.Z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:
1.Opracowywanie wraz z GKRPA projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
2.Pełnienie funkcji sekretarza GKRPA.
3.Inicjowanie powołania oraz zmian składu GKRPA prze Wójta.
4.Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawie liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych zawierających powyżej 4.5% alkoholu (z wyjątkiem piwa).
5.Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawie zasady usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
6.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów
alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży w tym zasięganie opinii GKRPA o lokalizacji punktu sprzedaży zgodnie z uchwałami, o których mowa w pkt 5 i 6.
7.Prowadzenie spraw związanych z cofaniem powyższego zezwolenia w przypadkach przewidzianych prawem.
8.Prowadzenie spraw w zakresie wydawania jednorazowych zezwoleń na sprzedaż alkoholu na okres do 2 dni przedsiębiorcom posiadającym stałe zezwolenia oraz jednostkom OSP.
9.Prowadzenie spraw w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż alkoholu na okres do 2 lat przedsiębiorcom których działalność polega na organizacji przyjęć.
10.Prowadzenie spraw w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż zinwentaryzowanych zapasów alkoholu przez przedsiębiorcę, którego zezwolenie wygasło.
11.Kontrola naliczania oraz wnoszenia opłat przez przedsiębiorców za korzystanie z zezwolenia.
12.Kontrola składania oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim.
13.Prowadzenie samodzielnie lub wraz z członkami GKRPA kontroli podmiotów w zakresie przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia.
14.Prowadzenie wspólnie z GKRPA spraw związanych z kierowaniem osób nadużywających alkoholu w celu wydania opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu i wskazania rodzaju zakładu leczniczego.
15.Prowadzenie wspólnie z GKRPA spraw związanych z kierowaniem do sądu rejonowego wniosków o zastosowanie obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego.
16.Opisywanie rachunków i faktur za zgodność z gminnym programem profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
17.Bieżąca koordynacja realizacji zadań gminnego programu profilaktyki.
18.Organizowanie działań zmierzających do ograniczenia spożycia napojów alkoholowych,
19.Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki
rozwiązywania problemów alkoholowych.
20.Współpraca z pełnomocnikiem wojewody d/s rozwiązywania problemów alkoholowych w celu uzyskania pomocy merytorycznej, materialnej na realizację gminnego programu, szkolenia, konsultację, doradztwo, udostępnianie materiałów edukacyjnych i szkoleniowych.
21.Organizowanie pomocy psychologicznej i prawnej, a także ochrony przed przemocą dla rodzin w których występują problemy alkoholowej.
22.Inicjowanie, koordynowanie i upowszechnianie działań z zakresu promocji zdrowia.
7.Z zakresu innych spraw:
1.Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów oraz maszyn
wyposażonych w silnik spalinowy ,w tym:
a) wydawanie kart drogowych pracownikom użytkującym samochody służbowe
oraz rozliczanie zużytego paliwa i sporządzanie wymaganych sprawozdań i
informacji,
b) rozliczanie materiałów pędnych (paliwa i oleju) zakupionych i zużytych przez
maszyny uposażone w silnik spalinowy
c) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.
2.Pobieranie opłaty skarbowej od czynności administracyjnych i rozliczanie jej.
3.Prowadzenie kasy Urzędu Gminy , w tym:
a) podejmowanie czekiem gotówki z Banku Spółdzielczego w Ulhówku i
wypłacanie jej zgodnie z przeznaczeniem (wydatkiem budżetowym),
b) sporządzanie raportów kasowych według pobrania czekiem.
1.życiorys (CV),
2.list motywacyjny,
3.kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata,
4.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata
5.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6.pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7.oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
8.oświadczenie kandydata ,ze w przypadku wyboru na stanowisko spełni warunki określone w art.4 ustawy z 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej prze osoby pełniące funkcjepubliczne,
9.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z późn. zm.),
10.inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
1) praca na pełny etat,pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy
2) praca w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
3) wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym,
4) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ulhówek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, pokój Nr 12 (Sekretariat)z dopiskiem
„Nabór na stanowisko do spraw obsługi rady gminy
w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ulhówek”
w terminie do 01 lutego 2019 r. do godz. 15.00.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela -Sekretarz Gminy tel. 84 6616004 wew. 28.
Druki oświadczenie kandydata oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pl w zakładce druki do pobrania
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych ) (Dz.Urz..UE L119/1) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 z późn. zm.). Należydołączyć do dokumentów o których mowa wyżejoświadczenie kandydata (dokument w załączeniu ) oraz kwestionariusz osobowy dla osoby obiegającej się o zatrudnienie ( dokument w załączeniu ) oraz te wymienione dokumenty ,o których mowa w pkt IX przedmiotowego ogłoszenia.
Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Urzędu www.ulhowek.pl
Dodano do BIP dnia 16-01-2019 14:47:03