Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

do spraw obsługi rady gminy w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ulhówek

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1 22-678 Ulhówek
Data ogłoszenia
2019-01-16
Termin składania dokumentów
2019-02-01
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1)posiadanie obywatelstwa polskiego ,

2)niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

3)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4)cieszenie się nieposzlakowaną opinią,  

5)znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej ,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6)umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,

7)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowiskudo sprawobsługi rady gminy w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ulhówek

Dodatkowe wymagania :

znajomość obsługi komputera ,

odporność na stres,

umiejętność pracy w zespole,

sumienność,rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,

wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków

Główne zadania wykonywane na stanowisku:

1.Z zakresu obsługi Rady Gminy:

1.Prowadzenie biura Rady, w tym zapewnienie obsługi administracyjnej, załatwianie wszelkich spraw kancelaryjno-technicznych związanych z obsługą Rady oraz jednostek pomocniczych Gminy.

2.Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta.

3.Protokołowanie obrad sesji Rady Gminy.

4.Protokołowanie obrad komisji Rady Gminy.

5.Prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy.

6.Prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji.

7.Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych, przekazywanie wniosków zapytań i interpelacji wójtowi, odpowiednim stanowiskom pracy Urzędu i kierownikom jednostek organizacyjnych,

8.Opracowywanie oraz przechowywanie materiałów z obrad, uchwał, wniosków, opinii oraz przekazywanie organom nadzoru (w tym RIO i wojewodzie), pracownikom urzędu gminy lub innym jednostkom.

9.Konwersja uchwał rady gminy, które podlegają publikacji do odpowiedniej formy elektronicznej.

10.Nadzorowanie ogłaszania uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty oraz przekazywanie ich do publikacji w dzienniku urzędowym .

11.Przekazywanie uchwał Rady do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych gminy i innych zainteresowanych podmiotów.

12.Czuwanie na terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych.

13.Przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady Gminy oraz jej komisji.

14.Wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady oraz
przechowywanie nośników zapisu elektronicznego z sesji Rady.

15.Przekazywanie - za pośrednictwem Sekretariatu Urzędu - korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych.

16.Współdziałanie w opracowywaniu uchwał Rady Gminy oraz opracowywaniu i
przedstawianiu projektów postanowień, wniosków.

17.Współdziałanie z przewodniczącymi Komisji w szczególności w zakresie zapewnienia udziału Komisji w przygotowywaniu projektów ważniejszych uchwał, aktów zawierających przepisy prawa miejscowego oraz w zakresie koordynacji planów kontroli komisji i uczestniczenia w czynnościach kontrolnych.

18.Planowanie i rozliczanie wydatków związanych z obsługą Rady, w tym przygotowywanie informacji do wypłat diet za posiedzenia.

19.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady Gminy,

20.Współpraca z sołectwami.

21.Organizowanie szkoleń dla radnych i sołtysów.

22.Czuwanie nad zabezpieczeniem praw radnych.

23.Współpraca z sekretarzem gminy podczas wyborów na sołtysów oraz rad sołeckich.

24.Gromadzenie dokumentacji dotyczącej działalności organów wykonawczych i
stanowiących jednostek pomocniczych.

 

2. Z zakresu ustawy kodeks wyborczy:

1.Współdziałanie z sekretarzem gminy w zakresie organizacji akcji wyborczych oraz obsługa kancelaryjna i biurowa organów wyborczych.

 

3 . Z zakresu ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych:

1.Prowadzenie spraw organizacyjnych w zakresie wybory przez Radę Gminy ławników sądowych.

 

4. Z zakresu ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach:

1.Przejmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy dokumentacji spraw zakończonych,

2.Przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,

3.Porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,

4.Udostępnianie przechowywanej dokumentacji,

5.Wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej,

6.Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej za zgodą dyrektora Archiwum Państwowego

7.Przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego Archiwum Państwowego,

8.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym

9.Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwegopostępowania z dokumentacją.

5.Z zakresu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii:

1.Opracowanie wspólnie z GKRPA projekt Gminnego Programu Przeciwdziałania
Narkomanii oraz przygotowywanie raportu z wykonania programu dla rady gminy.

2.Sporządzanie informacji z realizacji działań, wynikających z Gminnego Programu, i przesyłanie jej do Krajowego Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii.

 

6.Z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:

1.Opracowywanie wraz z GKRPA projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

2.Pełnienie funkcji sekretarza GKRPA.

3.Inicjowanie powołania oraz zmian składu GKRPA prze Wójta.

4.Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawie liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych zawierających powyżej 4.5% alkoholu (z wyjątkiem piwa).

5.Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawie zasady usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.

6.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów
alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży w tym zasięganie opinii GKRPA o lokalizacji punktu sprzedaży zgodnie z uchwałami, o których mowa w pkt 5 i 6.

7.Prowadzenie spraw związanych z cofaniem powyższego zezwolenia w przypadkach przewidzianych prawem.

8.Prowadzenie spraw w zakresie wydawania jednorazowych zezwoleń na sprzedaż alkoholu na okres do 2 dni przedsiębiorcom posiadającym stałe zezwolenia oraz jednostkom OSP.

9.Prowadzenie spraw w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż alkoholu na okres do 2 lat przedsiębiorcom których działalność polega na organizacji przyjęć.

10.Prowadzenie spraw w zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż zinwentaryzowanych zapasów alkoholu przez przedsiębiorcę, którego zezwolenie wygasło.

11.Kontrola naliczania oraz wnoszenia opłat przez przedsiębiorców za korzystanie z zezwolenia.

12.Kontrola składania oświadczenia o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży w roku poprzednim.

13.Prowadzenie samodzielnie lub wraz z członkami GKRPA kontroli podmiotów w zakresie przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia.

14.Prowadzenie wspólnie z GKRPA spraw związanych z kierowaniem osób nadużywających alkoholu w celu wydania opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu i wskazania rodzaju zakładu leczniczego.

15.Prowadzenie wspólnie z GKRPA spraw związanych z kierowaniem do sądu rejonowego wniosków o zastosowanie obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego.

16.Opisywanie rachunków i faktur za zgodność z gminnym programem profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

17.Bieżąca koordynacja realizacji zadań gminnego programu profilaktyki.

18.Organizowanie działań zmierzających do ograniczenia spożycia napojów alkoholowych,

19.Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki
rozwiązywania problemów alkoholowych.

20.Współpraca z pełnomocnikiem wojewody d/s rozwiązywania problemów alkoholowych w celu uzyskania pomocy merytorycznej, materialnej na realizację gminnego programu, szkolenia, konsultację, doradztwo, udostępnianie materiałów edukacyjnych i szkoleniowych.

21.Organizowanie pomocy psychologicznej i prawnej, a także ochrony przed przemocą dla rodzin w których występują problemy alkoholowej.

22.Inicjowanie, koordynowanie i upowszechnianie działań z zakresu promocji zdrowia.

 

 

7.Z zakresu innych spraw:

1.Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów oraz maszyn

wyposażonych w silnik spalinowy ,w tym:

a) wydawanie kart drogowych pracownikom użytkującym samochody służbowe

oraz rozliczanie zużytego paliwa i sporządzanie wymaganych sprawozdań i

informacji,

b) rozliczanie materiałów pędnych (paliwa i oleju) zakupionych i zużytych przez

maszyny uposażone w silnik spalinowy

c) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań.

2.Pobieranie opłaty skarbowej od czynności administracyjnych i rozliczanie jej.

3.Prowadzenie kasy Urzędu Gminy , w tym:

a) podejmowanie czekiem gotówki z Banku Spółdzielczego w Ulhówku i

wypłacanie jej zgodnie z przeznaczeniem (wydatkiem budżetowym),

b) sporządzanie raportów kasowych według pobrania czekiem.

Wymagane dokumenty

1.życiorys (CV),

2.list motywacyjny,

3.kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata,

4.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, za zgodność z oryginałem poświadczona przez kandydata

5.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

6.pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

7.oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

8.oświadczenie kandydata ,ze w przypadku wyboru na stanowisko spełni warunki określone w art.4 ustawy z 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej prze osoby pełniące funkcjepubliczne,

9.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy  z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z późn. zm.),

10.inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Warunki pracy

1) praca na pełny etat,pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy

2) praca w godzinach od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia  naboru na wolne stanowisko urzędnicze),

3) wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym,

4) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Ulhówek w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, pokój Nr 12 (Sekretariat)z dopiskiem

 

Nabór na stanowisko do spraw obsługi rady gminy

w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ulhówek”

 

 w terminie do 01 lutego 2019 r. do godz. 15.00.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

Bliższych informacji udziela -Sekretarz Gminy tel. 84 6616004 wew. 28.

Uwagi

Druki oświadczenie kandydata oraz kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pl w zakładce druki do pobrania

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych ) (Dz.Urz..UE L119/1) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018, poz. 1260 z późn. zm.). Należydołączyć do dokumentów o których mowa wyżejoświadczenie kandydata (dokument w załączeniu ) oraz kwestionariusz osobowy dla osoby obiegającej się o zatrudnienie ( dokument w załączeniu ) oraz te wymienione dokumenty ,o których mowa w pkt IX przedmiotowego ogłoszenia.

Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.

W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ulhówek www.ugulhowek,bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej  Urzędu www.ulhowek.pl


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Magdalena Gil
Dodano do BIP dnia 16-01-2019 14:47:03