Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Finansowy
Telefon
84 661 6004
Informacje dodatkowe

1.Do podstawowego zakresu działania Referatu Finansowego należy:

1).Z zakresu budżetu i gospodarki finansowej Gminy.

a)opracowywanie projektów budżetu Gminy.

b)realizacja budżetu Gminy i organizowanie gospodarki finansowej Gminy. c)dokonywanie okresowych analiz i sprawozdań z realizacji budżetu Gminy. d)składanie bieżących informacji dla Rady Gminy i Komisji Rady z realizacji budżetu Gminy. e)prowadzenie księgowości i rachunkowości budżetowej Gminy f)wykonywanie budżetu i planów finansowych zakładów budżetowych.. g)prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej , h)obsługa kasowa gminy i jednostek podległych. 2).W zakresie księgowości budżetowej a)prowadzenie księgowości w zakresie dochodów budżetowych , b)prowadzenie ewidencji należności odpisów ,wpłat i zaległości oraz czuwanie nad terminowym poborem należności budżetowych. c)sporządzanie list płac i wynagrodzeń pracowników Urzędu Gminy i innych podległych jednostek. d)prowadzenie zakładowej działalności socjalnej. 3).Z zakresu księgowości podatkowej: a)prowadzenie i księgowanie przypisów i odpisów oraz wpłat i zwrotów zobowiązań pieniężnych i innych należności , b)terminowe sporządzanie upomnień egzekucyjnych i tytułów wykonawczych , c)prowadzenie ewidencji wpłat sołtysa /inkasent/ w celu ustalenia prowizji. d)prowadzenie spraw z zakresu realizacji ustawy o podatkach i opłatach lokalnych , e)wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym , f)współdziałanie z KRUS w sprawach świadczeń dla rolników. 4).Z zakresu spraw związanych z działalnością gospodarczą: a)ewidencjonowanie działalności gospodarczej, Referat Finansowy przy znakowaniu spraw używa symbolu ”RF”


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Młodszy referent do spraw wymiaru podatków i księgowości podatkowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-06-01
Obowiązki:

Bieżące księgowanie przypisów o odpisów wpłat i zwrotów,systematyczne śledzenie terminowego uiszczenia należności podatkowych,wystawianie upomnień egzekucyjnych i tytułów wykonawczych na zalegających podatników,prowadzenie  ewidencji wpłat sołtysów oraz naliczanie wynagrodzenia prowizyjnego sołtysom.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko do spraw księgowości budżetowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej,dokonywanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dot.wykonania budżetu jednostki,opracowywanie projektów planów finansowych jednostki,bieżąca kontrola wykonywania wydatków jednostki.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko do spraw podatkowych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Załatwianie spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacaniu i umarzaniu należności podatkowych,wydawanie zaświadczeń o stanie majatkowym,prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Skarbnika Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dochodów budżetu gminy,dekretowanie wszystkich dowodów księgowych i sporządzanie poleceń ksiegowania,dokonywanie operacji bezgotówkowych gminy,zastępowanie podczas nieobecności Skarbnika Gminy.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Młodszy referent do spraw wymiaru podatków i opłat
Okres obejmowania stanowiska:
od 2016-09-12
Obowiązki:

Wprowadzanie zmian w komputerowych kartach gospodarstw na podstawie wypisu z rejestru gruntów ,dokonywanie wymiaru zobowiązania pieniężnego od gospodarstw indywidualnych,wystawianie nakazów płatniczych,załatwianie podań w sprawach ulg dekretowanych w podatkach i opłatach.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko do spraw księgowości
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Sporzadzanie list płac pracowników oświaty oraz prowadzenie kart wynagrodzeń,prowadzenie dokumentacji zasiłków ZUZ,rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Słoboda Marian
Data wytworzenia informacji:
2011-12-29
Osoba wprowadzająca informację:
Słoboda Marian
Dodano do BIP dnia:
2011-12-29