Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Ogólno-Administracyjny
Adres komórki
Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek
Telefon
84 661 60 04
Informacje dodatkowe

Do podstawowego zakresu działania Referatu Ogólno-Administracyjnego należy: 1.W zakresie spraw organizacyjnych. 1)organizowanie kontaktów Wójta Gminy z organizacjami politycznymi i społecznymi ,przedstawicielami biznesu ,instytucjami i władzami Gminy ,2)przekazywanie właściwym Referatom oraz koordynowanie realizacji zadań wynikających z programów Gminy ,uchwał Rady Gminy ,opinii i wniosków Komisji Rady oraz ustaleń Wójta Gminy. , 3)organizowanie prac kontrolnych związanych z realizacją zadań gminy. ,4)organizowanie załatwiania skarg i wniosków mieszkańców gminy , 5)organizowanie prac kontrolnych związanych z realizacją instrukcji kancelaryjnej o prowadzeniu dokumentacji w urzędzie i jednostkach organizacyjnych . 2.W zakresie spraw kadrowych. 1)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych i zakładów budżetowych 2)prowadzenie spraw z zakresu szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu Gminy , 3)prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu Gminy , 4)nadzór i prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk odbywanych przez studentów i uczniów , 5)współpraca z Wojewódzkim i Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudnionych bezrobotnych , 6)prowadzenie archiwum zakładowego , 7)wykonywanie czynności usługowych związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Urzędu . 3.W zakresie obsługi organów gminy. 1)wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Rady Gminy i samorządu mieszkańców wsi ,oraz innych organów stosownie do obowiązujących przepisów , 2)organizacja i przeprowadzenie referendum. 3)obsługa techniczno-kancelaryjna i biurowa w zakresie zleconym przez Radę Gminy i Komisje Rady Gminy , 4)współudział w organizowaniu spotkań poselskich , 5)współudział z Przewodniczącym Rady Gminy i z Przewodniczącymi właściwych Komisji w zakresie zapewnienia udziału w przygotowaniu projektów uchwał , 6)nadzór nad funkcjonowaniem organów samorządu mieszkańców wsi. 4.W zakresie oświaty i kultury. 1)inicjowanie i koordynowanie zakładania ,prowadzenia i utrzymania szkół podstawowych, przedszkoli i gimnazjów, 2)zapewnianie wspólnie z dyrektorami szkół warunków do pełnej realizacji programu nauczania i wychowania, 3)wykonywanie zaleceń kuratorium wynikających z nadzoru pedagogicznego, 4)przygotowywanie propozycji składu komisji konkursowej na dyrektora szkoły i organizowanie konkursu, 5)prowadzenie postępowania wyjaśniającego na wniosek rady pedagogicznej o odwołanie dyrektora szkoły , 6)organizacja dowozu dzieci do szkół, 7)tworzenie ,łączenie ,przekształcanie i znoszenie bibliotek, 8)prowadzenie działalności kulturalnej ,współdziałanie ze społecznym ruchem kulturalnym . 5.W zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych. 1)sporządzanie i wydawanie dokumentów tożsamości , 2)prowadzenie ewidencji ludności /meldunki stałe, czasowe ,wymeldowania/, 3)aktualizacja kart „KOM” oraz współpraca z PESEL-em w zakresie zmian w ewidencji. 4)prowadzenie rejestru wyborców, 5)prowadzenie spraw w zakresie zgromadzeń i zbiórek publicznych. 6.W zakresie spraw wojskowych i obrony cywilnej. 1)prowadzenie czynności związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie z organizacjami wojskowymi , 2)organizacja i przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych., 3)wykonywanie zaleceń Szefa Obrony Cywilnej Kraju , 4)kierowanie oraz koordynacja przygotowań i realizacja przedsięwzięć obrony cywilnej , 5)organizowanie i tworzenie formacji samoobrony. Do spraw z zakresu obrony cywilnej używa się symbolu ”OC „ 7.W zakresie spraw ochrony przeciwpożarowej. 1)organizowanie Ochotniczych Straży Pożarnych. 2)prowadzenie rejestru Ochotniczych Straży Pożarnych , 3)zapewnianie na terenie gminy zasobów wody do gaszenia pożarów , 4)zapewnienie dla Ochotniczych Strażach Pożarnych : a)środków alarmowych i łączności, b)pomieszczeń ,wyposażenia ,sprzętu, urządzeń przeciwpożarowych, odzieży specjalnej i umundurowania, c)środków transportowych do akcji ratowniczych i ćwiczeń. 5)organizacja szkoleń i ćwiczeń , 6)organizowanie nadzoru nad ochroną przeciwpożarową w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych , 7)obsługa kancelaryjna i techniczna OSP i Zarządu Gminnego ZOSP RP. Do spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej używa się symbolów „ORG”,PPOŻ”. 8.W zakresie informacji niejawnej 1)opracowywanie planów ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych , 2).organizowanie szkoleń pracowników mających dostęp do informacji niejawnych , 3)prowadzenie prawidłowej dokumentacji , 4)sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań i przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych , 5)sprawowanie kontroli w zakresie ochrony informacji oraz przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych , 6)współpraca z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa, bieżąca informacja Wójta o przebiegu tej współpracy, 7)prowadzenie kancelarii Tajnej w Urzędzie Gminy. 9.W zakresie ochrony danych osobowych. 1)organizowanie i prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych w tym: a)prowadzenie dokumentacji, b)organizowanie szkoleń i kontroli, 2)zapewnianie należytej ochrony procesu wytwarzania, eksploatacji, ewidencjonowania, obiegu i przechowywania dokumentów zawierających dane osobowe. 10.W zakresie sportu, kultury fizycznej i turystyki 1)współpraca z jednostkami działającymi na terenie gminy w organizowaniu imprez sportowo-turystyczno- rekreacyjnych, 2)opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych i sportowych na terenie gminy. 3)nadzorowanie działalności klubów sportowych na terenie gminy. 11.Realizacja ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Referat przy znakowaniu spraw używa symboli „OA”


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Młodszy referent do spraw kultury i promocji gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2017-09-06
Obowiązki:

Współudział w organizowaniu imprez kulturalno-oświatowych na terenie gminy, zbieranie materiałów i przekazywanie informacji z zakresu działalności organów gminy – prasa, relacjonowanie wszystkich imprez gminnych, promowanie gminy,


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i spraw społecznych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-03-01
Obowiązki:

Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP,Prezydenta RP,Rady Gminy i samorządowi Wsi, referendum,obsługa techniczno-kancelaryjna  i biurowa w zakresie zleconym przez Radę Gminy i Komisje Rady Gminy,organizowanie posiedzeń Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i prowadzenie dokumentacji.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
radca prawny
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Obsługa prawna Wójta i doradztwo prawne na rzecz Urzędu,prowadzenie zastępstwa sądowego,opiniowanie projektów umów i porozumień,udzielanie porad prawnych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowsko ds. obronnych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2017-03-01
Obowiązki:

Prowadzenie spraw wojskowych,obronnych,obrony cywilnej,kancelarii tajnej,spraw przeciwpożarowych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Młodszy referent do spraw obsługi sekretariatu
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie kancelarii,obsługa centralki telefonicznej,ewidencjonowanie urlopów wypoczynkowych w karcie ewidencji,przyjmowanie,ewidencja skarg i wniosków,ewidencja  przesyłek listowych,zaopatrywanie w materiały biurowe.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-01-01
Obowiązki:

Prowadzenie rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego,nanoszenie wzmianek i przepisów w księgach stanu cywilnego,przyjmowanie oświadczeń związanych z USC.Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,dowodów osobistych,prowadzenie stałego rejestru wyborców,zabaw i zbiórek publicznych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-02-11
Obowiązki:

Prowadzenie rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego,nanoszenie wzmianek i przepisów w księgach stanu cywilnego,przyjmowanie oświadczeń związanych z USC.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierowca samochodu OSP
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej samochodu strażackiego w Ochotniczej Straży Pożarnej w Wasylowie Wielkim,przestrzeganie zasad eksploatacji i czynności obsługowych pojazdu pożarniczego,prowadzenie na bieżąco dokumentacji eksploatacyjnej pojazdu i innego sprzętu silnikowego.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierowca - mechanik samochodu OSP
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Przestrzeganie zasad eksploatacji i czynności obsługowych pojazdu pożarniczego,wykonywanie obsługi technicznej pojazdu pożarniczego i innego sprzętu silnikowego oraz ich naprawa,przygotowanie sprzętu silnikowego do okresu zimowego w jednostkach OSP typu \"M\",prowadzenie na bieżąco dokumentacji eksploatacyjnej pojazdu i innego sprzętu silnikowego.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
kierowca samochodu osobowego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie pojazdu w wyjazdach zleconych przez Wójta,właściwa eksploatacja i konserwacja samochodu,przestrzeganie głównych przeglądów technicznych samochodu,przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
kierowca
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Słoboda Marian
Data wytworzenia informacji:
2011-12-29
Osoba wprowadzająca informację:
Słoboda Marian
Dodano do BIP dnia:
2011-12-29