Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ulhówek

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Ogólno-Administracyjny
Adres komórki
Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek
Telefon
84 661 60 04
Informacje dodatkowe

Do podstawowego zakresu działania Referatu Ogólno-Administracyjnego należy: 1.W zakresie spraw organizacyjnych. 1)organizowanie kontaktów Wójta Gminy z organizacjami politycznymi i społecznymi ,przedstawicielami biznesu ,instytucjami i władzami Gminy ,2)przekazywanie właściwym Referatom oraz koordynowanie realizacji zadań wynikających z programów Gminy ,uchwał Rady Gminy ,opinii i wniosków Komisji Rady oraz ustaleń Wójta Gminy. , 3)organizowanie prac kontrolnych związanych z realizacją zadań gminy. ,4)organizowanie załatwiania skarg i wniosków mieszkańców gminy , 5)organizowanie prac kontrolnych związanych z realizacją instrukcji kancelaryjnej o prowadzeniu dokumentacji w urzędzie i jednostkach organizacyjnych . 2.W zakresie spraw kadrowych. 1)prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych i zakładów budżetowych 2)prowadzenie spraw z zakresu szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu Gminy , 3)prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu Gminy , 4)nadzór i prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk odbywanych przez studentów i uczniów , 5)współpraca z Wojewódzkim i Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudnionych bezrobotnych , 6)prowadzenie archiwum zakładowego , 7)wykonywanie czynności usługowych związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Urzędu . 3.W zakresie obsługi organów gminy. 1)wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP, Rady Gminy i samorządu mieszkańców wsi ,oraz innych organów stosownie do obowiązujących przepisów , 2)organizacja i przeprowadzenie referendum. 3)obsługa techniczno-kancelaryjna i biurowa w zakresie zleconym przez Radę Gminy i Komisje Rady Gminy , 4)współudział w organizowaniu spotkań poselskich , 5)współudział z Przewodniczącym Rady Gminy i z Przewodniczącymi właściwych Komisji w zakresie zapewnienia udziału w przygotowaniu projektów uchwał , 6)nadzór nad funkcjonowaniem organów samorządu mieszkańców wsi. 4.W zakresie oświaty i kultury. 1)inicjowanie i koordynowanie zakładania ,prowadzenia i utrzymania szkół podstawowych, przedszkoli i gimnazjów, 2)zapewnianie wspólnie z dyrektorami szkół warunków do pełnej realizacji programu nauczania i wychowania, 3)wykonywanie zaleceń kuratorium wynikających z nadzoru pedagogicznego, 4)przygotowywanie propozycji składu komisji konkursowej na dyrektora szkoły i organizowanie konkursu, 5)prowadzenie postępowania wyjaśniającego na wniosek rady pedagogicznej o odwołanie dyrektora szkoły , 6)organizacja dowozu dzieci do szkół, 7)tworzenie ,łączenie ,przekształcanie i znoszenie bibliotek, 8)prowadzenie działalności kulturalnej ,współdziałanie ze społecznym ruchem kulturalnym . 5.W zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych. 1)sporządzanie i wydawanie dokumentów tożsamości , 2)prowadzenie ewidencji ludności /meldunki stałe, czasowe ,wymeldowania/, 3)aktualizacja kart „KOM” oraz współpraca z PESEL-em w zakresie zmian w ewidencji. 4)prowadzenie rejestru wyborców, 5)prowadzenie spraw w zakresie zgromadzeń i zbiórek publicznych. 6.W zakresie spraw wojskowych i obrony cywilnej. 1)prowadzenie czynności związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie z organizacjami wojskowymi , 2)organizacja i przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych., 3)wykonywanie zaleceń Szefa Obrony Cywilnej Kraju , 4)kierowanie oraz koordynacja przygotowań i realizacja przedsięwzięć obrony cywilnej , 5)organizowanie i tworzenie formacji samoobrony. Do spraw z zakresu obrony cywilnej używa się symbolu ”OC „ 7.W zakresie spraw ochrony przeciwpożarowej. 1)organizowanie Ochotniczych Straży Pożarnych. 2)prowadzenie rejestru Ochotniczych Straży Pożarnych , 3)zapewnianie na terenie gminy zasobów wody do gaszenia pożarów , 4)zapewnienie dla Ochotniczych Strażach Pożarnych : a)środków alarmowych i łączności, b)pomieszczeń ,wyposażenia ,sprzętu, urządzeń przeciwpożarowych, odzieży specjalnej i umundurowania, c)środków transportowych do akcji ratowniczych i ćwiczeń. 5)organizacja szkoleń i ćwiczeń , 6)organizowanie nadzoru nad ochroną przeciwpożarową w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych , 7)obsługa kancelaryjna i techniczna OSP i Zarządu Gminnego ZOSP RP. Do spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej używa się symbolów „ORG”,PPOŻ”. 8.W zakresie informacji niejawnej 1)opracowywanie planów ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych , 2).organizowanie szkoleń pracowników mających dostęp do informacji niejawnych , 3)prowadzenie prawidłowej dokumentacji , 4)sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań i przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych , 5)sprawowanie kontroli w zakresie ochrony informacji oraz przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych , 6)współpraca z właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa, bieżąca informacja Wójta o przebiegu tej współpracy, 7)prowadzenie kancelarii Tajnej w Urzędzie Gminy. 9.W zakresie ochrony danych osobowych. 1)organizowanie i prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych w tym: a)prowadzenie dokumentacji, b)organizowanie szkoleń i kontroli, 2)zapewnianie należytej ochrony procesu wytwarzania, eksploatacji, ewidencjonowania, obiegu i przechowywania dokumentów zawierających dane osobowe. 10.W zakresie sportu, kultury fizycznej i turystyki 1)współpraca z jednostkami działającymi na terenie gminy w organizowaniu imprez sportowo-turystyczno- rekreacyjnych, 2)opracowywanie kalendarza imprez kulturalnych i sportowych na terenie gminy. 3)nadzorowanie działalności klubów sportowych na terenie gminy. 11.Realizacja ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Referat przy znakowaniu spraw używa symboli „OA”


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Młodszy referent do spraw kultury i promocji gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2017-09-06
Obowiązki:

Współudział w organizowaniu imprez kulturalno-oświatowych na terenie gminy, zbieranie materiałów i przekazywanie informacji z zakresu działalności organów gminy – prasa, relacjonowanie wszystkich imprez gminnych, promowanie gminy,


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i spraw społecznych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-03-01
Obowiązki:

Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu i Senatu RP,Prezydenta RP,Rady Gminy i samorządowi Wsi, referendum,obsługa techniczno-kancelaryjna  i biurowa w zakresie zleconym przez Radę Gminy i Komisje Rady Gminy,organizowanie posiedzeń Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i prowadzenie dokumentacji.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
radca prawny
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Obsługa prawna Wójta i doradztwo prawne na rzecz Urzędu,prowadzenie zastępstwa sądowego,opiniowanie projektów umów i porozumień,udzielanie porad prawnych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Stanowsko ds. obronnych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2017-03-01
Obowiązki:

Prowadzenie spraw wojskowych,obronnych,obrony cywilnej,kancelarii tajnej,spraw przeciwpożarowych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Młodszy referent do spraw obsługi sekretariatu
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie kancelarii,obsługa centralki telefonicznej,ewidencjonowanie urlopów wypoczynkowych w karcie ewidencji,przyjmowanie,ewidencja skarg i wniosków,ewidencja  przesyłek listowych,zaopatrywanie w materiały biurowe.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-01-01
Obowiązki:

Prowadzenie rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego,nanoszenie wzmianek i przepisów w księgach stanu cywilnego,przyjmowanie oświadczeń związanych z USC.Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,dowodów osobistych,prowadzenie stałego rejestru wyborców,zabaw i zbiórek publicznych.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-02-11
Obowiązki:

Prowadzenie rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego,nanoszenie wzmianek i przepisów w księgach stanu cywilnego,przyjmowanie oświadczeń związanych z USC.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierowca samochodu OSP
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej samochodu strażackiego w Ochotniczej Straży Pożarnej w Wasylowie Wielkim,przestrzeganie zasad eksploatacji i czynności obsługowych pojazdu pożarniczego,prowadzenie na bieżąco dokumentacji eksploatacyjnej pojazdu i innego sprzętu silnikowego.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierowca - mechanik samochodu OSP
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Przestrzeganie zasad eksploatacji i czynności obsługowych pojazdu pożarniczego,wykonywanie obsługi technicznej pojazdu pożarniczego i innego sprzętu silnikowego oraz ich naprawa,przygotowanie sprzętu silnikowego do okresu zimowego w jednostkach OSP typu \"M\",prowadzenie na bieżąco dokumentacji eksploatacyjnej pojazdu i innego sprzętu silnikowego.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
kierowca samochodu osobowego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24
Obowiązki:

Prowadzenie pojazdu w wyjazdach zleconych przez Wójta,właściwa eksploatacja i konserwacja samochodu,przestrzeganie głównych przeglądów technicznych samochodu,przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
kierowca
Okres obejmowania stanowiska:
od 2013-03-24 do 2013-03-24

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Słoboda Marian
Data wytworzenia informacji:
2011-12-29
Osoba wprowadzająca informację:
Słoboda Marian
Dodano do BIP dnia:
2011-12-29